Galerie: Výstava Audio Video Show Praha 2017 (70 fotografií)

   Přinášíme fotogalerii ze včerejší (pátek 31. 3. 2017) výstavy v Praze. Výstava probíhala v hotelu Don Giovanni na adrese Vinohradská 157a Praha (kousek od zastávky metra Želivského). Oproti minulému ročníku je výstava výrazně zajímavější a větší, takže pokud máte čas a chuť, můžeme jen doporučit. Kompletní galerii naleznete  ↓ na konci článku ↓.

Galerie: Výstava v Bratislavě 2016

    O víkendu (12. a 13. listopadu 2016) proběhl již jedenáctý ročník slovenské výstavy "Audio, Video a Domáce kino". Výstava přesunula na jiné místo (hotel Sheraton) než loni, a tentokrát probíhala pouze na jednom patře. Oproti předešlým ročníkům byla výstava o 70% menší než tomu bylo minule, což bereme jako zklamání a stagnaci. Doufejme, že se příští rok tento problém napraví. Celkově zde bylo 10 vystavovatelů a 12 prezentačních místností, a jen v jednom patře hotelu. Pokud to srovnáme s loňským ročníkem - zde bylo vystavovatelů 27(!) ve dvou hotelích a celkem v pěti patrech. Chyběly nám zde značky jako Kef, Luxman, Dynaudio nebo Cambridge. Na druhou stranu, alespoň zájem návštěvníků byl poměrně slušný. Situace by se ale měla začít řešit, pokud bude příští výstava ještě menší, dalšího ročníku se nemusíme dočkat...

    Z prezentovaného zboží můžeme vyzdvihnout stejnou sestavu zesilovačů jakou máme u nás na prodejně - McIntosh MC 1.2kW, C1000T, C1000P. Dále jstem mohli vidět: Gramofon McIntosh M5, vyšší model reproduktorů Focal Sopra N°3, futuristické reproduktory Devialet Phantom Gold, zesilovače Audio Research ze série Foundation, zesilovače Esoteric, břidlicové reproduktory Fischer & Fischer, které máme též v jedné z našich poslechových místností, dále: nový gramonový předzesilovač McIntosh  MP100 a nový předzesilovač McIntosh C2600, televizor 4K s technologií OLED Loewe Bild 7, zajímavý červený gramofon Thorens TD 2035, velké sloupové reproduktory Sonus Faber Cremonese nebo All-inOne-Systém s integrovaným subwooferem Sonus faber Sf16. Fotografie ze všech poslechových místností si můžete prohlédnout v naší galerii.


* pro pohyb v galerii mezi obrázky můžete použít šipky  ← &→ na klávesnici

could interested

caCiphone7 mainIMG 0851
ca slevy text iphone7 text stolky text

 

Spuštěny informační stránky studia na Facebooku

Byly spuštěny stránky pphifi studia na Facebooku. Najdete zde ty nejaktuálnější novinky, fotky a krátké zprávy nejen z dění v prodejně ale ze světa HiFi.

Nejčastější dotazy

1. Lze u nakoupeného zboží odečíst DPH?

Jsme plátci DPH (lze odečíst daň pro plátce DPH)


2. Jaká je záruka na zboží?

Na veškeré zboží v eshopu poskytujeme standartní záruku 2 roky (i pro plátce DPH). Vyjímkou jsou bazarové, použité, poškozené či vystavené zboží - o délce záruky je informace u každého produktu.


3. Od jaké částky neplatím poštovné?

Při nákupu nad 5 000 Kč je poštovné zdarma


4. Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano zasíláme.


5. Lze platit v kamenné prodejně kartou?

Ne. V současné době lze platit pouze v hotovosti nebo převodem na účet.


6. Mohu si objednat zboží telefonicky nebo si ho přijít osobně vybrat?

Ano.


7. Proč nejde vybrané zboží přidat do košíku?

a) Zboží není skladem nebo doba doručení je delší (pouze na dotaz)

b) Některé typy zboží nelze z technických důvodů objednat přes eshop i když ho máme skladem. Většinou se jedná o produkty, které potřebují odbornou instalaci, zboží na objednávku, limitované edice, jsou nadměrné váhy nebo vysoké ceny a doporučujeme před koupí produkt u nás vyzkoušet/slyšet osobně, případně se na něj u nás informovat. 


8. Lze zboží zakoupit přes eshop a vyzvednout v kamenné prodejně?

Ano. Stačí zvolit v objednávacím formuláři "vyzvednout na prodejně".


9. Kdy dorazí moje zásilka?

a) Pokud je zboží skladem, znamená to, že ho posíláme ještě v den nákupu (pokud zboží objednáte do 16:00) a do 2 dnů by mělo dorazit.
b) Pokud je zboží skladem u dodavatele, dodací lhůta je 3-7 pracovních dní
c) Pokud je zboží "na dotaz" dodací lhůta je neznámá (pravděpodobně do 30 dní)


10. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Do 30 dní. Zpravidla jsme však schopni zboží reklamovat do 7 - 21 dní. Zda je zboží poškozené posuzujeme sami hned po doručení reklamovaného produktu, proto se doba reklamace zbytečně nenavyšuje.


11. Musím se zaregistrovat, když si chci objednat na eshopu?

Lze nakoupit i bez registrace. 


Dostupnost

  • 40 minut po dálnici z Brna na Zlín. Dálnice končí v Otrokovicích odkud  jste do 5 minut u nás.
  • 100 metrů od vlakového nádraží v Otrokovicích - 3 minuty chůze.
  • Možnost parkovacích míst (zdarma) přímo před studiem

Mapa ZDE


Obchodní podmínky a formuláře


Z historie našeho studia

V květnu 1996 jsme založili naše studio. Znamená to, že uplynulo již 24 let od této události. Jak se za tu dobu změnil vývoj High-End komponentů a jak internet ovlivnil naši firmu?


oldest

   Když jsme v roce 1996 vstoupili na rozvíjející se trh se spotřební elektronikou tak se právě rozbíhala mobilní komunikace a internet nabízel možnost uveřejnit reklamu v podobě obrázku se základními údaji prodejce. Mít internetové stránky v té době neznamenalo nic důležitého. Na českém trhu se etablovaly značky, které jsou dnes běžným pojmem a v té době byly pro běžného člověka naprosto neznámé. Pro domácí kino tehdy platilo, že základním komponentem je stereofonní video rekordér. Pouze stereo signál dokázaly první AV Receivery poslat i do zadních reproduktorů, které ale disponovaly pouze mono informací. Velkou změnu v tomto ohledu přinesl až DVD přehrávač s plnohodnotným prostorovým režimem 5.1. Jako základ domácího kina jsme si jej do studia pořídili v roce 1997 a nesl značku PanasonicNejvětší televizor měl úhlopříčku 80 cm a projektory byly velmi drahé s velmi nekvalitním obrazem. Je to teprve 21 let ale v tu dobu jsme žili v elektronickém pravěku.    

   Rozvoj počítačové technologie odváděl postupně hifi nadšence na slepou ulici, když se domnívali, že jim počítač hifi systém nahradí. CD mechanika, zvuková karta a k tomu připojené reproduktory ale zdaleka nebyly kvalitním řešením. Nákup tehdy drahých počítačů většinou nedovolil rodinným rozpočtům pořizovat i drahé hifi komponenty a reproduktory. Po 20. letech je situace naprosto jiná. Levné počítače pro každého jako samozřejmost a jejich obrovský vliv na možnosti hudebního i filmového světa. PC technologie jako špičkový produkt audio/video řetězce. Úžasné spojení světa hifi a PC a dokonce hifi a mobilních telefonů.


posl2006A170

* Na obrázcích můžete vidět poslechovou místnost č.1 v roce 2006 (vlevo) a v roce 2015 (vpravo)

** V galerii (dole) potom můžete vidět něco málo z historie pphifi studia


    Velmi výraznou změnou je také dostupnost kvalitních hudebních i filmových titulů. Nabídka převyšuje poptávku a streamovací služby nabízí téměř vše a okamžitě. Nabídka fyzických nosičů hudby se rozrůstá o dlouho zapomenutý a znovu objevený vinyl. Pamatujete na půjčovny CD disků? Věřím, že určitý odliv od tohoto formátu nebude tak dramatický jako odchod od vinylu k CD v posledních dvou dekádách minulého století, který znamenal pro mnohé ztrátu velmi kvalitního hudebního materiálu, kterého se zbavovali za zlomek původních cen. Jak rádi by dnes tuto sbírku vlastnili.

   Vyměnit své sbírky CD nosičů za hudbu na datových úložištích by mohla být podobná chyba. Obojí může žít vedle sebe. Původní CD disky AAD totiž měly analogovou majoritu, kdy jen poslední krok znamenal digitalizaci. Dnes již můžeme hovořit o digitální kontaminaci téměř ve všech krocích zrodu hudebního materiálu. Čistý analog na vinylu je také vzácnost a většinu nových titulů bychom mohli označit „DDA“. Dříve analogové záznamy se digitalizovaly a digitální se dnes přepisují na analog, aby mohly být vydány na LP. Samostatnou kapitolou je REMASTERING, který původní hudební nahrávky úplně mění k obrazu zvukového inženýra a nikoli skladatele a interpreta. Úroveň hlasitosti nahrávek je tak vysoká, že se úplně vytratí dynamika, která logicky pracuje na principu tichých a hlasitých pasáží, které daná skladba obsahuje. Zesílení středu nahrávky znamená ztrátu těchto pasáží a totální likvidaci původního záznamu. I tomu se říká (neplatí to ve všech případech) remastering. Také se zbavujete původních CD disků a kupujete remasterované. Z výše uvedeného platí, že většinou děláte chybu.   

   Internet jako reklama byl před 24 lety z obchodního hlediska bezvýznamný. Dnes je natolik zásadní, že je obchod na internetu postaven. I naše (dříve zásadně jen) kamenné hifi studio udělalo ten krok a přidalo k této tradici i e-shop kde jsme oslovili i ty zákazníky, se kterými bychom se nikdy nepotkali. Věříme, že i tato nová, pro nás doplňková služba maximálně uspokojí naše zákazníky. Jako bonus jsme připraveni i pro zákazníky, kteří klikli na náš košík pomoci s výběrem, odborným poradenstvím a dalšími navazujícími službami. 24 let našich zkušeností pro Vás, naše zákazníky.


 

Podmínky ochrany osobních údajů

Fyzická osoba: Petr Procházka

se sídlem v Otrokovicích (ZLÍNSKÝ KRAJ)

IČ:63392356, DIČ:CZ5601170608 vedeném na městském úřadu v Otrokovicích

pro prodej zboží prostřednictvím on-line internetového obchodu umístěného na webové adrese www.pphifi.cz


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete.

1.2. Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

1.3. Máme informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

1.4. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím tohoto dokumentu.

1.5 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


2. UKLÁDÁNÍ COOKIES

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


3. Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Fyzická osoba Petr Procházka, provozovatel internetového obchodu www.pphifi.cz, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a v souladu s Obchodními podmínkami.


4. Zpracovávání dat

Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

4.1. Nákup zboží a služeb. Zpracování a řádné doručení Vaší objednávky. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům, a to dopravcům DPD, PPL nebo ČESKÉ POŠTĚ. Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, který Vám ulehčí případný další nákup na našem e-shopu.


5. Nakládání s e-mailem, adresou či telefonním číslem

Na Vámi uvedené telefonní číslo či e-mail Vás můžeme informovat o tom, kdy vám bude objednávka doručena. Máte právo nás požádat o smazání jakýchkoli údajů vzniklých při nákupu či registraci na našem e-shopu.


6. Telemarketing.

NEPROVÁDÍME tento typ marketingu.


7. Plnění a uzavření smlouvy

Vaše osobní údaje potřebujeme k tomu, abychom s Vámi vůbec mohli uzavřít kupní smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom mohli řádně doručit zakoupené zboží. Na základě tohoto právního důvodu zpracováváme především údaje fakturační a doručovací.


8. Kamerové systémy na naší provozovně

Kamery slouží z bezpečnostních důvodů. Slouží z důvodu prevence. Nevedou záznam.


9. Zacházení s osobními údaji

9.1. Váš e-mail nebo telefonní číslo nepoužíváme k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Našim zákazníkům nezasíláme e-mailové a SMS zprávy s tímto obsahem. Nezasíláme nevyžádané zprávy - tzn. SPAMY, a to v jakékoli formě

9.2. Vaše osobní údaje (elektronického nebo fyzického typu) jsou řádně zabezpečeny. 

9.3. Pakliže nesouhlasíte s využitím Vámi poskytnutých osobních důvodů můžete proti tomuto zpracování vznést námitku nebo požádat o kompletní smazání Vámi zaslaných osobních údajů na tel. čísle 603 581 305 popř. na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


10. Souhlas se zpracováním osobních údajů

10.1. Vaším nákupem na internetovém obchodě www.pphifi.cz automaticky souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů. Zavazujeme se, že tyto údaje využijeme výhradně k logistickému dokončení Vaší objednávky a k informování o průběhu její realizace. 

10.2. Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete jej kdykoliv odvolat na tel. čísle 603 581 305 popř. na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


V Otrokovicích dne 20. 5. 2018

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Fyzická osoba

Petr Procházka

se sídlem v Otrokovicích

IČ: 63392356, DIČ: CZ5601170608 vedeném na městském úřadu v Otrokovicích

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.pphifi.cz


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky VOP Petr Procházka, se sídlem Dr. E. Beneše 1016 Otrokovice 765 02, IČ: 63392359, DIČ: vedeném na městském úřadu v Otrokovicích (dále jen „prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.pphifi.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. Objednávané zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka").

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.14. Dodáváme zboží i na Slovensko. Do ostatních zemí EU zasíláme zboží pouze po domluvě.


4. Cena zboží a Platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Dr. E. Beneše 1016 Otrokovice, 76502;
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ;
  • bezhotovostně platební kartou;
  • prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou.

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.


5. Odstoupení od kupní smlouvy při nákupu přes internetový obchod www.pphifi.cz

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

5.1.1. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud je předmětem vrácení zboží, které bylo upraveno/vyrobeno na míru dle přání kupujícího (např. speciální barva komponentů, výroba HiFi stolků na míru, apod.)

5.1.2.Kupující nemá právo odstoupit od smlouv, pokud je předmětem vrácení zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

5.1.3. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží (DVD, BLU-RAY, CD, VINYL,SACD,atd).

5.1.4. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, nakoupil-li zboží mimo internetový obchod 

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.6.1 Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.9. Na zboží zakoupené mimo internetový obchod www.pphifi.cz nelze dle zákona uplatňovat nárok na vrácení zboží do 14 dnů.

5.10. Na zboží zakoupené firmou v internetovém obchodě s uvedeným IČO nebo DIČ nelze dle zákona uplatňovat nárok na vrácení zboží do 14 dnů.


6. Přeprava a dodání zboží

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.


7. Práva z Vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.


8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


9. Ochrana osobních údajů

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje").

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

9.10. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.


10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.


11. Doručování

11.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

11.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.


12. Program Ověřeno zákazníky (Heureka.cz)

12.1. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.

12.2. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.

12.3. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“


13. Závěrečná ustanovení

13.0.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.0.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

13.0.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.0.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

13.0.5. Přílohu obchodních podmínek tvoří Vzorový formulář pro uplatnění reklamace.

13.0.6. Přílohu obchodních podmínek tvoří Reklamační řád.

13.0.7. Přílohu obchodních podmínek tvoří Podmínky ochrany osobních údajů

13.0.7. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Dr. E. Beneše 1016 Otrokovice, 76502, adresa elektronické pošty Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., telefon +420 603 581 305.

13.1 Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi prodejcem (pphifi.cz) a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak pphifi.cz doporučuje kupujícímu nejdříve využít kontakt prodejce pro vyřešení nastalé situace.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

 

V Otrokovicích dne 4. října. 2021

Reklamační řád

I. Obecná ustanovení

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené od firmy Petr Procházka, u něhož jsou v záruční době řádně uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

Prodávající je fyzická osoba Petr Procházka, IČ: 63392356, DIČ: CZ5601170608 se sídlem Otrokovice, Dr. E. Beneše 1016, PSČ 765 02 zapsaná na městském úřadu v Otrokovicích (dále jen „Prodávající").

Kupující převzetím zboží od prodávajícího, vyzvednutím zboží v síti partnerských prodejců prodávajícího, nebo převzetím zboží na poště či od přepravce souhlasí s tímto reklamačním řádem.


II. Záruční podmínky

Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vady, je povinen je bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.

V případě mechanického poškození obalu zboží při převzetí od dopravce, je kupující povinen zkontrolovat stav tohoto zboží. Pokud bude při prohlídce zjištěno zjevné poškození zboží, je kupující povinen vyhotovit
o tomto záznam za přítomnosti dopravce a převzetí odmítnout. Pokud kupující převzetí zboží neodmítne, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce pouze za podmínek uvedených v předchozím odstavci.
V případě odmítnutí zboží z důvodu poškození při přepravě bude kupujícímu zaslán výrobek nový, a to bezplatně.

Podpisem přepravního listu kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do tří dnů od převzetí zboží.

Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat záruční podmínky včetně příslušné uživatelské příručky (návodu k obsluze). V případě užívání výrobku v rozporu s uživatelskou příručkou (návodem k obsluze) nese kupující všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána neoprávněnou.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou
v rozporu s uživatelskou příručkou. Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, vniknutím cizích látek (prachu, vody, atd.) do zařízení, či poškozením způsobeným vyšší mocí. Stejně bude postupováno v případě vzniku vady v důsledku přepětí v rozvodné síti.

Prodávající neodpovídá za případné vady, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn
a současně převzetí zboží neodmítl. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka, nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Prodejce v případě převzetí zboží do reklamace, neručí za obsah uložených dat a nastavení přístroje.

V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.


III. Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Záruční doba na bazarové či vystavené zboží je zkrácena (viz info uvedené u každého produktu).

Uvedené záruční doby, jsou určeny pro koncové zákazníky.


IV. Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy

Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.). V případě zaslání zboží k reklamaci touto formou je kupující povinen přiložit reklamační formulář, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího a je k dispozici na jeho internetových stránkách (www.pphifi.cz), jakož i na adrese sídla prodávajícího.

V případě zaslání vadného zboží k reklamaci přepravní službou - na vlastní náklady - na adresu reklamačního oddělení prodejce, musí být zásilka viditelně označena nápisem "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží včetně kompletního příslušenství, kopii nákupního dokladu, platný záruční list, řádně vyplněný reklamační formulář (obsahující podrobné označení závady a specifikaci práv, která kupující
v souvislosti s reklamací uplatňuje), případně i další doklady týkající se dodání zboží, a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, telefonní číslo). Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího, nebude přijato.

V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.

V případě neoprávněné reklamace bude kupujícímu účtován manipulační poplatek (v ceně poštovného a balného)
a zboží bude na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

• Uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě ji vyřídí; není-li možné vyřídit oprávněnou reklamaci ihned, přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis
• Odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu
• Reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna,
a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu
z ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně). Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.


V. Závěrečná ustanovení

V případě oprávněné reklamace zákazník neplatí poštovné za zaslání reklamovaného, opraveného či vyměněného zboží zpět na jeho adresu (poštovné spojené se zasláním reklamovaného zboží na servis nebo na prodejnu si hradí zákazník sám). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu poštovného spojeného s vyřízením reklamace. Pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Tento reklamační řád, nabývá účinnost dne 10.11. 2015. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Výstava Praha 2015

* pro pohyb v galerii mezi obrázky můžete použít šipky  ← &→ na klávesnici