Nejčastější dotazy

1. Lze u nakoupeného zboží odečíst DPH?

Jsme plátci DPH (lze odečíst daň pro plátce DPH)


2. Jaká je záruka na zboží?

Na veškeré zboží v eshopu poskytujeme standartní záruku 2 roky (i pro plátce DPH). 


3. Od jaké částky neplatím poštovné?

Při nákupu nad 5 000 Kč je poštovné zdarma


4. Zasíláte zboží na Slovensko?

Na Slovensko zasíláme jen po domluvě.


5. Lze platit v kamenné prodejně kartou?

Ne. V současné době lze platit pouze v hotovosti nebo převodem na účet.


6. Mohu si objednat zboží telefonicky nebo si ho přijít osobně vybrat?

Ano.


7. Proč nejde vybrané zboží přidat do košíku?

a) Zboží není skladem nebo doba doručení je delší (pouze na dotaz)

b) Některé typy zboží nelze z technických důvodů objednat přes eshop i když ho máme skladem. Většinou se jedná o produkty, které potřebují odbornou instalaci, zboží na objednávku, limitované edice, jsou nadměrné váhy nebo vysoké ceny a doporučujeme před koupí produkt u nás vyzkoušet/slyšet osobně, případně se na něj u nás informovat. 


8. Lze zboží zakoupit přes eshop a vyzvednout v kamenné prodejně?

Ano. Stačí zvolit v objednávacím formuláři "vyzvednout na prodejně".


9. Kdy dorazí moje zásilka?

a) Pokud je zboží skladem, znamená to, že ho posíláme ještě v den nákupu (pokud zboží objednáte do 16:00) a do 2 dnů by mělo dorazit.
b) Pokud je zboží skladem u dodavatele, dodací lhůta je 3-7 pracovních dní
c) Pokud je zboží "na dotaz" dodací lhůta je neznámá (pravděpodobně do 30 dní)


10. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Do 30 dní. Zpravidla jsme však schopni zboží reklamovat do 7 - 14 dní. Zda je zboží poškozené posuzujeme sami hned po doručení reklamovaného produktu, proto se doba reklamace zbytečně nenavyšuje.


11. Musím se zaregistrovat, když si chci objednat na eshopu?

Lze nakoupit i bez registrace.